مشاوره تحصیلی، پیشرفت تحصیلی، آکادمی آموزش، کنکور

جمع بندی برای کنکور اردبیهشت

کد خبر : 178  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 فروردین 1403
در این مقاله دررابطه با نحوه ی مطالعه برای کنکور اردبیهشت و جمع بندی برای آن صحبت شده است.

جمع بندی برای کنکور اردبیهشت

علاوه برجمع بندی های درسی باید یکسری جمع بندی های دیگر برای ارامش خاطر بیشتر داشته باشید،که همه این نکات را به صورت‌ ده مورد در این مقاله به قلم آورده ایم.

حتما وسائل روز کنکور که شامل لباس آن روز،خوراکی و بطری آب و همچنین مداد و پاکن مناسب را آماده کنید. • کارت ورود به جلسه خود را در اسرع وقت بگیرید و نگذارید برای روز اخر و دوباره تمام مشخصات را چک کنید.

 از محل برگزاری جلسه کنکور خود آگاه شوید و شماره صندلی خود را به خاطر بسپارید همچنين مسیرهای رسیدن در زمان معین در جلسه کنکور را یکبار بررسی کنید.

سعی کنید از خواندن مطالب جدید خودداری کنيد و روی نقاط قوت خود تمرکز کنید،تورق سریع هم می‌تواند مورد مناسبی باشد تا مطالب را یکبار دیگر نگاهی بیاندازید.خواب خود را تنظیم‌ کنيد و  به سحر خیزی عادت کنید.

سعی کنید صبحانه بخورید و غذاهایی مقوی و سالم بخورید ازغذاهایی که باعث حساسیت شما می‌شوند و موجب بیماری شما می‌شوند دوری کنيد. •

دختران در این سه روز اگر در چرخه دوران قاعدگی هستند سعی کنند مسکن بخورند و خوراکی های سالم بخورند.

حتما به آزمون های سراسری سال گذشته نگاهی بیاندازید و دوباره نکات مهم را مرور کنید. •روش های تست زنی و نکات مدیریت زمان را در خانه تمرین و یادآوری کنید.

از بازی ها و همنشینی با دوستان و اطرافیانی که استرس شما را بیشتر می‌کنند دور شوید،سعی کنید چند قدم پیاده روی کنید تا ذهنتان آزاد شود.با در نظر گرفتن تمام این نکات،امیدواریم که سه روز پایانی را به خوبی بگذرانید و از آن استفاده مفیدی داشته باشید.